פרסומות ותרבות הצריכה בקרב מתבגרים 2004…………………….1
מבוא……………………………………………………………………………3
פרק ראשון- תרבות הצריכה……………………………………………….4
פרק שני – פרסומות………………………………………………………..11
הקשר בין תרבות הצריכה לבין עמדות כלפי פרסומות………………25
שיטת המחקר…………………………………………………………………26
הצגת ממצאים…………………………………………………………………27
דיון ומסקנות ………………………………………………………………….32
רשימת מקורות………………………………………………………………..34
נספחים…………………………………………………………………………36
מבוא
העבודה עוסקת בקשר שבין תרבות הצריכה לבין העמדות כלפי פרסומות.
תרבות הצריכה היא ההתייחסות של האנשים כלפי המוצרים שהם קונים, האם הם קונים את מה שהם צריכים או את מה שהפרסומות מכתיבות להן לקנות.
תרבות הצריכה מורכבת מהתייחסות להשפעה על כדוה"א , הסתפקות במועט , ערכי המשפחה, ופרסומות.
עולמנו היחיד מזוהם ומטונף בהררי אשפה שהם תולדה של תרבות צריכה ברברית המושפעת מפרסומות שעושות שטיפת מוח יום יומית שגורמת לך לחשוב שכל מה שיש ויהיה לך אף פעם לא יספיק ותמיד תצטרך לקנות עוד דברים בשביל האושר שלך והסיפוק העצמי.
אם נמשיך בהתנהגות זו ילדינו יקבלו עולם מזוהם ועני במשאבים טבעיים, ואיכות חייהם תהיה נמוכה ביותר, האוויר שהם ינשמו יהיה מזוהם וכך גם הנחלים ואתרי הטבע שבהם יבקרו, לא יהיו ריאות ירוקות ועוד..
נראה… המשך לקרוא