פוסט: משפטי תמיכה – פיסקאות

משפטי תמיכה- תימוכין:

פסקה ראשונה- הבחינות מיותרות:

“קודים”:
– לחץ וחרדה
– לא משקפות ידע
– טרחה

פסקה:
ראשית כל, הבחינות גורמות ללחץ ולחרדה אצל התלמיד. בנוסף, הן אינן משקפות את הידע האמיתי של התלמיד. יתר על כן, הבחינות גורמות לטרחה מיותרת.

פסקה מורחבת:
ראשית כל, הבחינות גורמות ללחץ ולחרדה אצל התלמיד. הבחינות מעצם היותם הן מלחיצות וגורמות למועקה. כל תלמיד חשש פעם אחת לפחות שלא יספיק לסיים את הבחינה עד תום השיעור ומרוב פחד באמת לא היה מספיק. בנוסף, במקרים רבים בהם התלמיד מפוחד או לחוץ, הוא גם יכול לשגות בכתיבת הבחינה, כך שבסופו של דבר, הבחינה לא תשקף את הידע האמיתי של התלמיד. יתר על כן, הבחינות גורמות לטרחה מיותרת. המורות צריכות לחבר את הבחינה ובסופו של דבר גם לבדוק אותה, יחד עם עוד בחינות רבות.

פסקה שניה- הכלב עדיף על החתול כחיית בית:

“קודים”:
– נאמנות
– חום ואהבה
– עצמאות
– לא בורח

פסקה:
ראשית, הכלב יעניק נאמנות יותר מחתול. כמו כן, הכלב פחות עצמאי. נוסף על כך, הכלב מעניק יותר חום ואהבה מאשר חתול. לבסוף, הכלב לרוב נשאר במלונתו ואינו בורח מביתו.

פסקה מורחבת:
ראשית, הכלב יעניק נאמנות יותר מחתול. החתול הוא חיה שמכבדת פחות את בעליה, בניגוד לכלב, שיישאר נאמן לבעליו גם לאחר תלאות רבות. כמו כן, הכלב פחות עצמאי, מה שנותן לבעליו יותר אחריות בטיפולו. אני חושבת שכל עצם הטיפול והדאגה לחיית המחמד הוא בעצם הכיף שבגידולה. נוסף על כך, הכלב מעניק יותר חום ואהבה מאשר חתול. כלב יחכה לך בשובך הביתה ויתנפל עליך בשמחה, ואילו חתול יכול להישאר אדיש. לבסוף, הכלב לרוב נשאר במלונתו ואילו החתול לעיתים גם בורח. חתול יכול לעזוב, ולעיתים גם לא לחזור, דבר שלא יעשה הכלב, שקשור מאוד לביתו.